본문 바로가기
종합정보

Camila Cabello - Million To One (가사/해석/뮤비)

by Silver2RO 2021. 9. 4.
반응형

카밀라 카베요 - Million To One

 

 

장르: 팝

발매일: 2021.8.31

 

 

Camila Cabello - Million To One

[Verse 1]

Here I go again I'm imagining a world outside unlike the one I'm in

Daydreamin' again of when I'll get a chance

또 다시 나는 내가 있는 백일몽과 다른 바깥세계를 상상하고 있어요 

언제 기회가 있을까요

 

There's a world that understands

이해해주는 세상이 있어요

 

Where you don't hear the whispers in the room you're walkin' in

당신이 걷고 있는 방에서 속삭이는 소리가 들리지 않는 곳이요

 

Daydreamin' again, all I need is a chance

다시 백일몽을 꾸며 내게 필요한 것은 기회예요.

[Pre-Chorus]

 

When I feel my fears staring at me

내가 공포를 느낄 때 날 쳐다보면

 

I tell it just wait and see

I know who I'm gonna be

내가 누가 될지 알 수 있다고 말하죠

 

I know who I'm gonna be

내가 누가 될지 알 수 있다고 말하죠

 

The worlds half asleep

잠이 덜 깬 세상이

 

It's gonna wake up and see

깨어나서 보게 될 거예요

 

[Chorus]


If it's a million to one

백만 대 일이라면요

 

I'm gonna be that one and

제가 그 사람이 될게요

 

If it's a shot in the dark

어둠 속에서의 일이라면요

 

I'm gonna be the sun

제가 태양이 될게요

 

And I just can't afford to be wrong

그리고 전 틀릴 여유가 없어요

 

Even when I'm afraid

심지어 내가 두려울 때에도요

 

You're gonna know my name

내 이름을 알게 될 거에요

 

You're gonna know my namе

내 이름을 알게 될 거에요

 

 

[Verse 2]


I can barely sleep

잠을 잘 수가 없어요

 

'Cause my heart is always racing, chasing, pacing 'round thе room

내 심장은 항상 뛰고, 쫓기고, 온 방을 서성거리니까요

 

Livin' carefully is something I don't wanna do, huh

몸을 사리며 살아가는 것은 하고싶지 않아요.

 


[Pre-Chorus]

 

When I feel my fears staring at me

내가 공포를 느낄 때 날 쳐다보면

 

I tell it just wait and see

I know who I'm gonna be

내가 누가 될지 알 수 있다고 말하죠

 

I know who I'm gonna be

내가 누가 될지 알 수 있다고 말하죠

 

The worlds half asleep

잠이 덜 깬 세상이

 

It's gonna wake up and see

깨어나서 보게 될 거예요

 

[Chorus]


If it's a million to one

백만 대 일이라면요

 

I'm gonna be that one and

제가 그 사람이 될게요

 

If it's a shot in the dark

어둠 속에서의 일이라면요

 

I'm gonna be the sun

제가 태양이 될게요

 

And I just can't afford to be wrong

그리고 전 틀릴 여유가 없어요

 

Even when I'm afraid

심지어 내가 두려울 때에도요

 

You're gonna know my name

내 이름을 알게 될 거에요

 

You're gonna know my namе

내 이름을 알게 될 거에요



[Bridge]


I can see her now and then

이제는 그녀를 볼 수 있어요 그리고


Wanna know what I could be, yeah

내가 할 수 있는게 뭔지 알고싶어요.

 

I see her laughin', 'cause she knew all along in her head

난 그녀가 웃는 걸 봤어요 왜냐면 그녀는 이미 그걸 알고 있었으니까요

 

So when the light is hard to see

빛이 잘 보이지 않을때 말이죠

 

She's telling me

그녀가 말해줬어요


[Chorus]

 


If it's a million to one

백만 대 일이라면요

 

I'm gonna be that one and

제가 그 사람이 될게요

 

If it's a shot in the dark

어둠 속에서의 일이라면요

 

I'm gonna be the sun

제가 태양이 될게요

 

And I just can't afford to be wrong

그리고 전 틀릴 여유가 없어요

 

Even when I'm afraid

심지어 내가 두려울 때에도요

 

You're gonna know my name

내 이름을 알게 될 거에요

 

You're gonna know my namе

내 이름을 알게 될 거에요


[Outro]


You're gonna know my name

내 이름을 알게 될 거에요

 

You're gonna know my name, yeah

내 이름을 알게 될 거에요

 

You're gonna know my name

내 이름을 알게 될 거에요

 

You're gonna know my name

내 이름을 알게 될 거에요

 

 

 

 

반응형

댓글